Uslovi online kupovine
Molimo vas da pažljivo pročitate uslove korišćenja pre upotrebe Mass Company internet sajta. Korišćenjem našeg internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja.
Mass Company doo Beograd zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni Uslove unošenjem izmena u ovaj tekst.
Savetujemo Vam da periodično posetite ovu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi promenili od Vaše poslednje posete.
1. Korisnik je svako lice koje pristupa sajtu www.mass.rs i svim njegovim sadržajima.
2. Potrošač je fizičko lice koje kupuje proizvod radi namirenja individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti.
3. Partner je Pravno lice sa registrovanim PIB-om koje kupuje proizvod radi obavljanja profesionalne delatnosti.
4. Prodavac u konkretnom slučaju je Mass Company doo.
Mass Company doo na svom internet sajtu objavljuje sadržaje u dobroj poslovnoj nameri. Sve sadržaje www.mass.rs sajta koristite isključivo na vlastitu odgovornost i Mass Company doo se ne može smatrati odgovornim za bilo kakvu štetu nastalu korišćenjem.
Sadržaji objavljeni na internet sajtu Mass Company doo, vlasništvo su Mass Company doo i mogu se upotrebiti samo u nekomercijalne svrhe, pri čemu se moraju poštovati i sva navedena upozorenja o autorskim pravima.
Sadržaj prikazan na ovom sajtu kao što su stranice, dizajnerski elementi (dugmići, ikonice i sl), tekstovi, logotipi, audio zapisi i softver su vlasništvo Mass Company doo i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti.
Nije dozvoljeno menjati sadržaj ovog sajta ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe.
Ukoliko želite da koristite sadržaje objavljene na ovom internet sajtu u druge svrhe od ovde navedenih potrebno je da nas kontaktirate radi dobijanja dozvole.
Proizvod ili više njih možete naručiti-kupiti kao Gost, bez prethodne registracije, ili se možete registrovati popunjavanjem već pripremljenog obrasca za registraciju.
Ako kupujete kao Gost, biće neophodno da popunite polja kao sto su Ime i Prezime, Adresa, Grad, Poštanski broj, Telefon, e-Mail adresa.
Kada pronađete proizvod koji želite da naručite, kliknite na njegovu sliku ili na dugme "U korpu" ukoliko želite odmah da kupite, a mošete koristiti i dugme + ili - kako bi ste povećali ili smanjili željenu količinu, a potom kliknite dugme "U korpu" da biste ubacili proizvod u svoju korpu.
Odmah nakon toga, u gornjem desnom uglu videćete Vašu korpu i broj proizvoda u njoj.
Kliknite na dugme korpe da bi ste videli detalje kao sto su količina i cena proizvoda koje imate nameru da kupite.
U koliko ste zadovoljni sadržajem Vaše korpe, kliknite na dugme "Naručite"
Na sledećoj stranici biće Vam prikazani svi neophodni detalji, popunite tražena polja, odaberite način plaćanja i isporuke (besplatno za iznos korpe preko 5.000,00 RSD).
Poslednje što je potrebno, da bi ste i definitivno naručili svoje proizvode je:
- klik na dugme "Pay now" u koliko plaćate kreditnom karticom (kliknite samo jednom) ili
- klik na dugme "Potvrdi" u koliko plaćate vršite "Po preuzimanju robe" ili "Virmanom" u koliko ste B2B partner.
Nakon toga, Vaša porudžbenica je uspešno kreirana.
Ukoliko je naručena roba dostupna i spremna za isporuku naš operater će Vas kontaktirati u roku ne dužem od jednog radnog dana od trenutka prijema narudžbenice radi provere ispravnosti Vaših podataka i potvrde narudžbenice.
Trenutni status Vaše porudžbine je "Primljeno".
Status Vaše porudžbine možete proveriti kroz Vaš nalog na sajtu ili direkno klikom na dugme "Status Vaše Porudžbine".
Sve cene navedene na sajtu su finalne na dan porudžbine i u njih je uključen PDV.
Sve cene su date u dinarima a imate mogućnost da iste dobijete i u Evrima.
Po zaključenju porudžbine na sajtu, dobićete e-mail potvrdu porudžbine.
Ovaj e-mail sadrži vaše podatke, koje ste ostavili prilikom poručivanja.
Tek nakon dostavljanja potvrde od strane Mass Company doo na e-mail potrošača, ugovor o prodaji će se smatrati zaključenim.
U slučaju da nismo u mogućnosti da potvrdimo porudžbinu i zaključimo ugovor, bićete obavešteni.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.
Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Hvala Vam na razumevanju.
Mass Company doo nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće.
Takođe, Mass Company doo ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda niti slike 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka.
Ako proizvod koji ste kupili odstupa od podataka koji su navedeni na sajtu možete ga vratiti u nekorišćenom stanju sa kompletnom dokumentacijom koju ste uz njega dobili u roku od 15 dana od dana isporuke proizvoda, a mi ćemo vam vratiti novac.
Proizvode koje poručujete putem Interneta mogu biti isporučeni posredstvom kurirske službi sa kojom Mass Company doo ostvaruje saradnju, a usluge kurirske službe plaćate direktno njima prilikom preuzimanja robe.
Za sve porudžbine čija je vrednost manja od 5.000 RSD, troškove isporuke snosi kupac.
Za porudžbine čija je vrednost jednaka ili veća od 5.000 RSD, dostava je besplatna.
Na stranici proizvoda, u gornjem delu od cene, jasno je naznačeno stanje proizvoda.
Ukoliko je proizvod dostupan za kupovinu imaće oznaku su “Na stanju“.
Poručeni proizvod/proizvodi koji su u trenutku poručivanja imali oznaku “Na stanju“ biće Vam isporučeni u roku od maksimalno 1 radnog dana od datuma potvrde porudžbine od strane Mass Company doo.
Ukoliko dođe do vanrednih okolnosti, koje u potpunosti onemogućuju isporuku, o tome ćete biti obavešteni putem informacija za kontakt koje ste nam dostavili prilikom registracije ili poručivanja proizvoda.
Potrošač nema pravo da bez nadoknade odlaže izvršenje isporuke duže od 15 kalendarskih dana od datuma naručivanja, odnosno 1 put.
Ukoliko se isporuka odlaže duže od navedenog roka, odnosno ukoliko Mass Company doo čuva proizvode, Potrošač je dužan da plati naknadu od 1 evra (u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS) na dan po svakom pojedinačnom komadu proizvoda koji se čuva.
Prilikom prijema proizvoda koje dostavlja kurirska služba sa dva izvršioca, Potrošač je dužan da sa licima koja dostave proizvod, otpakuje i detaljno vizuelno pregleda isti, da bi se uverio da li postoje fizička oštećenja.
Ukoliko postoje fizička oštećenja, Potrošač ima pravo da odbije prijem proizvoda.
Proizvodi se prilikom isporuke unose u objekat na adresi kupca preko praga, i spuštaju na mesto gde se mogu neometano otpakovati i vizuelno pregledati.
Prilikom prijema proizvoda koje dostavlja kurirska služba sa jednim izvršiocem, isti se ne pregledaju na licu mesta, već potrošač ima rok od 24h da izjavi reklamaciju kurirskoj službi.
Pristup mestu isporuke, mora biti adekvatan dimenzijama upakovanog proizvoda.
Gde god pristup nije moguć, isporuka se vrši na prvu slobodnu tačku (ukoliko se radi o proizvodima koje dostavlja kurirska služba sa dva izvršioca, na toj tački se vrši otpakovanje i vizuelni pregled proizvoda).
NAPOMENA: Lice koje dostavlja proizvod ne vrši nikakvu dodatnu radnju.
Sva dodatna pitanja u vezi proizvoda, cena ili isporuke možete nam postaviti i putem telefona na broj +381 11 7857000 ili +381 63 1067499 ili e-maila: prodaja@mass.rs
Biće nam zadovoljstvo da Vam pomognemo.
Poručivanjem dajete saglasnost za kontakt kroz sve raspoložive kanale komunikacije na osnovu podataka koje ste ostavili, dok se drugačije ne izjasnite, što se može uraditi u bilo kom momentu.
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 15 dana od dana od dana dostavljanja naručenog proizvoda, bez navođenja razloga.
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu odnosno izvan poslovnih prostorija, koji se dostavlja na mail potrošača, a isti možete preuzeti i ovde.
NAPOMENA: Ovo pravo od odustanka od ugovora ne odnosi se na kupovinu u prodavnici, obzirom da to nije kupovina na daljinu i izvan poslovnih prostorija.
Potrošač je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak.
Po isteku roka od 15 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
Roba se vraća na adresu navedenu na obrascu za odustanak.
Moguće je vratiti samo proizvode koji su neoštećeni i, po mogućnosti, u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.).
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen.
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Procenat oštećenja utvđuje ovlašćeno lice u Mass Company doo, te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču.
Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak.
Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica putem interneta, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja,
Mass Company doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
U slučaju plaćanja gotovinom, potrošaču se gotovina i vraća.
Zaštita privatnosti ličnih podataka korisnika sajta je od najvećeg značaja za našu kompaniju.
Sve aktivnosti na internetu koje su povezane sa Mass Company doo su usklađene sa propisima Republike Srbije, a takođe prate intenciju GDPR.
Podacima o ličnosti smatraju se oni podaci koji otkrivaju vaš identitet, npr. vaše ime i prezime, adresa, broj telefona ili e-mail.
Mass Company doo prikuplja različite vrste podataka o ličnosti u zavisnosti od usluga koje pružamo naših kupcima, kao i vrste ugovora koje zaključujemo.
Prilikom online kupovine Mass Company doo obrađuje sledeće vrste podataka o ličnosti:
Ime i prezime
Broj telefona
E-mail adresa
Adresa (grad, ulica i broj, poštanski broj, broj stana i sprat) podaci o izvršenim transakcijama plaćanja drugi podaci neophodni za ispunjenje određene svrhe
Prilikom online kupovine.
Mass Company doo obrađuje vaše podatke u svrhu pužanja usluga i izvršenja ugovornih i predugovornih aktivnosti, uključujući a ne ograničavajući se na pružanje usluga dostave kupljenih proizvoda na kućnu adresu, rešavanje po primljenim reklamacijama, kao i pružanja drugih usluga koje Mass Company doo nudi svojim kupcima.
Obradu navedenih podataka vršimo u cilju zaključenja i izvršenja ugovora sa Vama, kao i u cilju poštovanja zakonskih obaveza.
Mass Company doo naročito vodi računa, da vaši podaci o ličnosti ne budu ustupljeni neovlašćenim licima.
Upravo zbog toga, unutar naše kompanije, pristup podacima, koje ste nam stavili na raspolaganje, imaju samo oni sektori odnosno oni zaposleni kojima su isti neophodni za ispunjenje svrhe za koju su podaci o ličnosti prikupljeni, a kojima je u opisu posla obrada podataka o ličnosti.
Pored naših zaposlenih, u cilju pružanja određenih usluga, vaše podatke možemo da ustupimo trećim licima koji pružaju usluge u ime Mass Company doo (npr. Kurirske službe, IT partneri koji se bave održavanjem web sajta/mobilne aplikacije).
U svim ovim slučajevima naš odnos sa eksternim parterima i način zaštite i postupanja sa Vašim podacima o ličnosti obezbedili smo ugovorima u skladu sa Zakonom.
Sve prikupljene informacije o vama prilikom online kupovine su sigurne i nećemo ih ni pod kojim uslovima zloupotrebiti niti prodavati na tržištu, što Vam osigurava potpuno bezbedno poslovanje i saradnju sa Mass Company doo.
Svi naši zaposleni (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje svih načela zaštite podataka o ličnosti.
Mass Company doo preduzima sve mere kako bi maksimalno osigurala lične podatke.
Ti podaci su brižljivo osigurani od gubitka, uništavanja, izmena, falsifikovanja, manipulacije i neovlašćenog pristupa ili upotrebe.
Mass Company doo preporučuje svim korisnicima da bezbedno i odgovorno postupanju sa ličnim podacima na Internetu.
Mass Company doo će podatke o ličnosti čuvati samo onoliko koliko je to neophodno za ispunjenje svrhe za koju su podaci prikupljeni, a nakon toga samo ukoliko postoji pristanak lica, zakonska obaveza ili legitiman interes.
U okviru našeg poslovnog odnosa u obavezi ste da nam dostavite samo one podatke koje prikupljamo u cilju ispunjenja određenih zakonskih obaveza.
Podatke koje nam dostavljate u cilju zaključenja i izvršenja ugovora i po osnovu pristanka, dostavljate isključivo na dobrovoljnoj bazi.
Sa tim u vezi napominjemo da bez svih podatka koji su nam neophodni za ispunjenje svrhe, po pravilu nećemo biti u mogućnosti da započnemo poslovni odnos sa Vama i pružimo Vam dogovorene usluge.
Za dodatne informacije o tome kako obrađujemo i postupamo sa vašim ličnim podacima možete pogledati u našoj Politici privatnosti objavljenoj na sajtu.
Svaka novonastala promena po pitanju privatnosti će biti objavljena na sajtu.
Nastavkom kupovine na našem sajtu, smatraćemo da ste u potpunosti pročitali i razumeli uslove pod kojima obrađujemo Vaše podatke o ličnosti i da ste nakon čitanja i razumenjavanja pristali na primenu istih.
Ostavljanjem Vaše e-mail adrese dajete saglasnost da Vam se obaveštenja i dokumentacija koja se odnose na ugovor o prodaji šalju u elektronskom obliku, na mail adresu koju ste ostavili.
Mass Company doo će komunicirati sa Vama putem elektronske pošte ili putem SMS poruka ili obaveštenjima koja će objavljivati na ovom sajtu, a u posebnim slučajevima i telefonom.
Korisnicima našeg internet sajta nije dozvoljeno da:
Ometaju i/ili onemogućavaju bilo koje funkcije povezane sa sigurnošću na sajtu ili funkcije koje sprečavaju ili ograničavaju upotrebu ili kopiranje dostupnog sadržaja;
Objavljuju i/ili prenose na internet sajt svaki materijal koji je preteći, klevetnički, nepristojan, uvredljiv, pornografski ili zlostavljački.
Takođe materijal kojim se može inicirati rasnu mržnju, uzrokujete uznemiravanje ili bilo koje neprijatnosti usled kršenja privatnosti, poverenja određenim diskriminacionim, pretećim ili izazivačkim komentarima.
Daju netačne informacije koje se tiču ličnih podataka;
Koriste tuđe lične podatke bez dozvole te osobe ili lažno predstavljaju da istupaju u ime trećeg lica, firme ili organizacije;
Bave se bilo kojim nezakonitim ili protivpravnim ponašanjem koristeći naš sajt;
Modifikuju, ometaju, presreću ili hakuju internet sajt u cilju njegovog onesposobljavanja;
Koriste specijalizovane programe radi preuzimanja sadržaja sa sajta.
Ukoliko se prekrši bilo koji od navedenih Uslova mi korisnika možemo onemogućiti da koristi ovaj internet sajt na stalnom ili privremenom nivou.
Takođe, možemo preduzeti i druge mere, uključujući ali ne ograničavajući se na to da isto i prijavimo nadležnim organima.
Poštovani potrošači, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Mass Company odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma vaše kupovine.
Kupac je dužan da prilikom prijema robe pregleda robu i proveri njenu saobraznost sa naručenom.
U slučaju da primalac ili ovlašćeno lice prilikom uručenja pošiljke izrazi sumnju postojanje nedostataka koji se mogu uočiti pregledom pošiljke, zbog oštećenja ili umanjenja sadržine pošiljke, zaposleni Kurirske službe će u prisustvu primaoca ili ovlašćenog lica predmetnu pošiljku komisijski otvoriti i o tome sačiniti zapisnik.
Zakonska odgovornost Mass Company ne postoji ako isporučena roba:
- odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
- ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;
- ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste
- po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.
Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
Obaveza potrošača je da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu, možete ga preuzeti OVDE ili bilo koji drugi dokaz o kupovini, kao i da preda proizvod u naš maloprodajni objekat. U koliko je nešto naknadno kupljeno i ugrađeno u sam proizvod, dužni ste da to predočite prilikom izjavljivanja reklamacije.
Sve žalbe i reklamacije rešavaju se u skladu za važećim Zakonom o zaštiti potrošača. Kao prodavac dužni smoda potrošaču izdamo pismenu potvrdu ili elektronskim putem potvrdimo prijem reklamacije, odnosno saopštimo broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija. Žalbe i reklamacije korisnici mogu da pošalju elektronsku putem, telefonom ili pismenim putem, poštom na našu adresu:
- Adresa : Mass Company doo Jovanke Radaković 84b 110160 Beograd Srbija
- Telefon : +381 11 7857000
- Mobilni : +381 63 1067499
- Email : office@mass.rs
Prodavac će se u roku do 8 dana najkasnije izjasniti o zahtevu potrošača i dati konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije koji ne može biti duži od 15 odnosno 30 dana za tehničku robu.
Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći u cilju sporazumnog rešenja svih sporova.
Ukoliko se ne postigne dogovor između Prodavca i Potrošača, Zakonom o zaštiti Potrošača je predviđena mogućnost vansudskog rešavanja sporova.
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošac primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca u koliko se ne izjasni u roku od tri dana.
U slučaju da prodavac odbije reklamaciju dužan je da:
- pruži odgovarajuće objašnjenje potrošaču
- potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnostima rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
U koliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.